Animal Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Animal Place


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Vrijgelaten

Ga naar beneden 
+3
Cry
Simba
Nala
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Nala

Nala


Aantal berichten : 68
Join date : 03-04-09
Woonplaats : dat wil jij wel weten he?

Animal Profiel
Troepleider: Simba (Sunbreak roedel)
Leeftijd: 4 jaar
Partner: zou wel willen

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 10:41 am

Een grote auto raasde over het grasveld. Dat was de perfecte plek. De mensen stapte uit. Ze hadden geweren bij zich met verdovingspijltjes. Nala gromde woest toen ze merkte dat de koffer werd opengedaan. Ze probeerde de mensen een klap te geven maar het ijzer van het hok zat in de weg. de mensen brabbelde iets in het mens waar Nala niets van begreep. Ze haalde nog eens uit maar de mensen stonden te ver. Er kwam een grote man op haar af. Hij had ene stuk vlees vast en legde dat iets verderop neer. "Oke we kunnen ze nu wel loslaten." Zei een andere man. Nala gromde zachtjes. Ze vond het allemaal maar eng. De mannen kropen terug op hun Auto en een man opende de kooi. Nala sprong er meteen uit en rende eerst snel weg maar daarna trippelde ze rustig naar het vlees. Ze rook er aan. Het zag er wel goed uit dus ze nam er een hapje van. Ze zuchte en keek even rond. Ze hoopte dat er iemand zou kunnen komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Simba
Admin
Simba


Man Aantal berichten : 82
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : belgië

Animal Profiel
Troepleider: ikzelf (Sunbreak )
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 11:02 am

Simba liep rustig rond en zag Nala. langzaam liep hij naar haar toe. "hoi wie ben jij?" vroeg hij vriendelijk. hij likte zijn lippen af bij het zien van het vlees. " euh..ik ben dus Simba en euh...zou ik ook een stukje mogen?" vroeg hij snel. bij die woorden keek hij naar de grond. hij kende de leeuwin niet en vroeg nu al om haar vlees te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalplace.actieforum.com
Nala

Nala


Aantal berichten : 68
Join date : 03-04-09
Woonplaats : dat wil jij wel weten he?

Animal Profiel
Troepleider: Simba (Sunbreak roedel)
Leeftijd: 4 jaar
Partner: zou wel willen

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 11:08 am

"Ik ben Nala." Nala maakte zich een beetje kleiner. Ze kende hier nog niet veel leeuwen dus ze kon beter op haar hoede zijn. "neem gerust een stuk." Ze had niet zoveel honger omdat ze net had gegeten in het reservaat. "waar ben ik eigenlijk?" vroeg ze een beetje afwezig." Ze dacht aan haar famillie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Simba
Admin
Simba


Man Aantal berichten : 82
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : belgië

Animal Profiel
Troepleider: ikzelf (Sunbreak )
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 11:12 am

"je bent hier in de vrije natuur" zei Simba lachend. hij nam snel een stukje van het vlees en slikte het na een kauw door. "en wat doe jij hier zo alleen?" voegde hij er daarna aan toe. een troep mieren liep voorbij. "vieze beesten" zei Simba afwerend
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalplace.actieforum.com
Nala

Nala


Aantal berichten : 68
Join date : 03-04-09
Woonplaats : dat wil jij wel weten he?

Animal Profiel
Troepleider: Simba (Sunbreak roedel)
Leeftijd: 4 jaar
Partner: zou wel willen

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 11:15 am

Nala plette een hoopje mieren. "Weet ik niet. Ik ben hier nog maar net. De tweevoeters hebben me hier achtergelaten." Ze zweeg even. "En nu ben ik op zoek naar mijn famillie." voegde ze er aan toe. "Ik heb mijn zussen en broers al een tijdje niet gezien. Een voor een gingen ze weg."
Terug naar boven Ga naar beneden
Simba
Admin
Simba


Man Aantal berichten : 82
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : belgië

Animal Profiel
Troepleider: ikzelf (Sunbreak )
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 11:19 am

"ow" zei Simba zacht. hij keek in de ogen van Nala. zijn ogen schitterde door de felle zon. "en hoe oud ben je dan?" vroeg hij nog. hij ging liggen en keek naar het mooie landschap. daarna richtte hij zich terug op Nala. hij zwiepte met zijn staart nog wat vliegen weg en wachtte geduldig op een antwoord
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalplace.actieforum.com
Nala

Nala


Aantal berichten : 68
Join date : 03-04-09
Woonplaats : dat wil jij wel weten he?

Animal Profiel
Troepleider: Simba (Sunbreak roedel)
Leeftijd: 4 jaar
Partner: zou wel willen

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 11:22 am

(moet nog even veranderen XD)

"vier jaar." Ze zuchte. "heb jij misschien hier iemand gezien die ook op zoek was naar een famillielid." Ze hoopte op het antwoord 'ja' maar da kans was klein. "het is hier wel warm." Ze glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 11:26 am

een zwarte schim liep met snelle passen voorbij. cry sprong lenig op een steen en keek kwaad naar Simba. haar wonden bloedde nog steeds. ze gromde luid en keek val lachend naar Simba en Nala. "wie ben jij?" vroeg ze dreigend aan Nala. ze hield niet van gezelschap en de wolvin zag er wel jonger uit dan haar. zou ze haar aanvallen? maar wat zou Simba dan doen. langzaam liep ze naar voor en keek kil in de ogen van Nala. "wegwezen" zei ze droogjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Nala

Nala


Aantal berichten : 68
Join date : 03-04-09
Woonplaats : dat wil jij wel weten he?

Animal Profiel
Troepleider: Simba (Sunbreak roedel)
Leeftijd: 4 jaar
Partner: zou wel willen

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 11:31 am

Nala keek verbaasd naar cry. Wat had die nou?" Ze gromde fel terug. "Ook een goede morgen." Ze ging zich niet zomaar laten doen. De panter was misschien wel ouder dan haar maar wat dan? Nala had al vaak gevochten. "Owja, je adem stinkt liefje."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 11:35 am

Cry beet hevig in Nala's nek. het bloed stroomde langzaam maar zeker op de grond. ze duwde Nala hevig tegen een rots en duwde met haar poot op Nala's luchtpijp. "je bent laf" zei ze en gaf haar een klap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nala

Nala


Aantal berichten : 68
Join date : 03-04-09
Woonplaats : dat wil jij wel weten he?

Animal Profiel
Troepleider: Simba (Sunbreak roedel)
Leeftijd: 4 jaar
Partner: zou wel willen

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 11:42 am

"ja halow! Ben nog niet begonnen." Ze duwde Cry van zich af en beet haar terug in haar nek. "Lafaard!" Ze gooide cry, met veel moeite, tegen een rots aan. "en nu?" ze liep op haar af maar net toen ze vlak voor cry stond liep ze met een schijnbeweging naar rechts op de rots. "koekoek." plaagde ze. Ze sprong van de rots op Cry zodat ze omviel. (als ik dat tenminste mocht schrijven XD) Ze krabde haar op haar rug en buik en beet haar terug op dezelfde plek in haar nek. Ze hoopte zo ene slagader te raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 11:46 am

Cry werd nu echt kwaad. ze gromde luid van de pijn en sprong dan op Nala. ze krabte overal waar het kon. ook in Nala's gezicht. haar ogen zaten vol met woede en ze was niet van plan om te verliezen. ze beet daarna hard in Nala's nek. "niemand verwond mij onbestraft" zei ze woedend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katinka

Katinka


Vrouw Aantal berichten : 4
Join date : 03-04-09

Animal Profiel
Troepleider: euh...
Leeftijd: § maanden
Partner: iew

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 12:30 pm

Katinka liep rustig rond tot ze een leeuwin en een panter zag vechten. ze liep naar Simba en keek hem zielig aan. "wat zjijn die aan et djoen?" vroeg ze schattig. ze ging zitten en keek rustig naar de twee. "ze sjijn elkjaar aan et pjijn doen" zei ze daarna. Katinka hield niet van vechten. kroop wat dichter tegen Simba
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm

Storm


Aantal berichten : 68
Join date : 02-04-09
Woonplaats : België

Animal Profiel
Troepleider: Simba(sunbreak)verdediger
Leeftijd: 5 jaar
Partner: My heart just had been ripped out

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 1:21 pm

Storm kwam aanlopen en zag cry weer.
Hij brulde en riep" neem iemand die ouders is dan je zwakkeling"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 1:26 pm

Cry keek met een ruk naar Storm. "jij weer" zei ze kwaad. ze liet Nala los en richtte zich tot Storm. ze sprong op hem en beet heving in zijn nek. "jij weet niet tegen wie je het hebt" zei ze dreigend. ze krabte hem in zijn rug en sprong dan op een steen
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm

Storm


Aantal berichten : 68
Join date : 02-04-09
Woonplaats : België

Animal Profiel
Troepleider: Simba(sunbreak)verdediger
Leeftijd: 5 jaar
Partner: My heart just had been ripped out

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 1:34 pm

Hij brulde luid naar haar.
"Komop dan"zei hij.
"Jij kent mij niet "zei hij en brulde nogmaals
Terug naar boven Ga naar beneden
Shakira

Shakira


Aantal berichten : 61
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : belgie

Animal Profiel
Troepleider: Simba, [sub-troepleider]
Leeftijd: 8jaar
Partner: Milow

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 1:55 pm

Shakira zag het allemaal gebeuren en liep eropaf.
"Jij weer?" Vroeg ze kwaad aan Cry.
Ze gromde en sprong op haar rug en beet zich vast.
Zze voeldde het lekere zoute bloed langs haar bek stromen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalplace.actieforum.com
Storm

Storm


Aantal berichten : 68
Join date : 02-04-09
Woonplaats : België

Animal Profiel
Troepleider: Simba(sunbreak)verdediger
Leeftijd: 5 jaar
Partner: My heart just had been ripped out

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 1:57 pm

Storm liep naar Cry en beet in de snuit.
Hij legde zijn gewicht erop.

edit Simba: schrijf langere posts graag Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 2:05 pm

Cry was nu echt boos. ze krabte hard in zijn gezicht. het bloedde hevig maar Cry was nog niet klaar met hem. "laffe oude leeuw" zei ze spottend. ze duwde hem op de grond en duwde op zijn luchtpijp. "jij bent dood" zei ze dreigend. ze duwde nog wat harder dat hij niet kon bewegen. "nog een laatste wens" zei ze grijnzend
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm

Storm


Aantal berichten : 68
Join date : 02-04-09
Woonplaats : België

Animal Profiel
Troepleider: Simba(sunbreak)verdediger
Leeftijd: 5 jaar
Partner: My heart just had been ripped out

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 2:08 pm

Storm brulde in haar gezicht.
Hij haalde uit met zijn poot naar haar gezicht en raakte haar nek.
Daar zette hij zijn nagel is.Hij wou niet dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shakira

Shakira


Aantal berichten : 61
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : belgie

Animal Profiel
Troepleider: Simba, [sub-troepleider]
Leeftijd: 8jaar
Partner: Milow

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 2:11 pm

Shakira sprong op Cry en beet in haar oor en sleurde haarr af Storm.
Ze keek kwaad naar Cry en duwde haar vn de steen af.
Ze beet in haar nek en voeldde weer lekker veel bloed.
Ze gromde naar haa en beet een beeetje harder door.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalplace.actieforum.com
Storm

Storm


Aantal berichten : 68
Join date : 02-04-09
Woonplaats : België

Animal Profiel
Troepleider: Simba(sunbreak)verdediger
Leeftijd: 5 jaar
Partner: My heart just had been ripped out

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 2:12 pm

Storm stond op.
Je zag het aanwakerene vuur in zijn ogen.
Hij liep naar cry en beet in de andere kant van haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Simba
Admin
Simba


Man Aantal berichten : 82
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : belgië

Animal Profiel
Troepleider: ikzelf (Sunbreak )
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 2:16 pm

Simba gromde luid om de orde terug te herstellen. hij duwde Shakira en Storm van Cry en gaf haar een klap. "en nu weg jij'" zei hij dreigend. hij duwde Cry weg en ging zitten. hij zuchtte eens diep en keek naar de Shakira, Storm en Katinka. "zo" zei hij rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalplace.actieforum.com
Storm

Storm


Aantal berichten : 68
Join date : 02-04-09
Woonplaats : België

Animal Profiel
Troepleider: Simba(sunbreak)verdediger
Leeftijd: 5 jaar
Partner: My heart just had been ripped out

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 2:48 pm

Storm keek naar simba en knikte.
Hij keek nog even naar Cry en liet zijn tanden zien.
"Scheer je weg hier"zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitimevr apr 03, 2009 2:52 pm

Cry gromde naar Simba en Storm. "ik kom terug" zei ze dreigend. ze was te hard toegetakeld om nog verder te vechten. "jullie zijn allemaal dood" voegde ze er daarna aan toe. ze gromde nog een keer en liep toen weg. naar betere oorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vrijgelaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijgelaten   Vrijgelaten Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vrijgelaten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animal Place :: RPG :: Heuvels-
Ga naar: