Animal Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Animal Place


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Black night troepgrot

Ga naar beneden 
+2
Shana
Cry
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 6:44 pm

een zwarte schim liep lenig voorbij. twee gouden ogen flikkerde in de zon. Cry liep met lenige passen door het shadowgebied. dit was haar gebied. in de verte, in de schaduw van een grote oude boom zag ze een prachtige grot. "perfect" zei ze zacht. ze liep er snel naar toe en ging naar binnen. het was er donker en best wel vochtig. Cry ging in het donkerste hoekje van de grot liggen. ze geeuwde even en likte aan haar wonden. ze sloeg haar staart om haar poten en legde haar hoofd op haar staart. langzaam viel ze in slaap maar bleef nog steeds op haar hoede voor onverwachtse bezoekers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shana

Shana


Aantal berichten : 14
Join date : 03-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Cry?
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 6:56 pm

"Hallo?" Vroeg een stem uit het donker van de grot.
Shana kronkelde om Cry's voorpoot.
"Ik ben SSSSSSSSSSShana. Wie ben jij?" Vroeg ze terwijl ze met een ssierlijke boog op de grond sprong.
Ze siste en keek naar Cry
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisper

Whisper


Aantal berichten : 41
Join date : 02-04-09

Animal Profiel
Troepleider: BlackNight [C] [proeftijd]
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Nee

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 6:58 pm

Whisper trippelde wat rond. Hij struikelde ineens over een kleine rots heen en rolde met een vaardje de grot in. Toen Whisper weer recht zat, schudde hij even met zijn kop en spitste zijn oren. Hij keek nieuwschierig in het rond en stond op. Hij rook toen een geur, er was hier nog iemand hier. ''hallo?!'' riep hij. Hij wist niet of er antwoord ging komen maar Whisper ging weer zitten. Hij wachtte tot er iemand zou antwoorden. En legde zijn oren in zijn nek. Hij gaapte even en zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 7:02 pm

Cry werd deed met een schok haar ogen open. "Cry" zei ze kort. "wat doe jij hier?" vroeg ze afwerend. ze mocht de slang niet. ze keek giftig in de ogen van de slang. "wegwezen" zei ze na een tijdje. niemand kwam op haar domein als zij dat niet wou. toen richtte Cry zich op het geluid. ze liep er op af en zag Whisper zitten. "en wie ben jij?" vroeg ze kil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisper

Whisper


Aantal berichten : 41
Join date : 02-04-09

Animal Profiel
Troepleider: BlackNight [C] [proeftijd]
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Nee

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 7:06 pm

Whisper keek op toen een panter tevoorschijn kwam uit de schaduwen. Hij legte zijn oren in zijn nek en keek scherp naar haar. ''ik ben Whisper'' zei hij wat wantrouwend. Zijn ogen gleden kort over de panter heen. Ze klonk kil, waarschijnlijk niet een van de aardigste dus. Niet dat Whisper er heel veel moeite mee had, sinds hij al een hele tijd alleen leefde, was hij wel wat gewend. Hij spitste zijn oren weer en keek de panter recht aan. ''en wie bent u?'' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shana

Shana


Aantal berichten : 14
Join date : 03-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Cry?
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 7:08 pm

"ik wou alleen maar vragen of ik in je troep mocht. " Zei ze en siste niet meer.
Ze keek naar Wispher en kronkelde naar hem toe.
"Ga weg of moet ik je bijten met mijn giftanden?" Vroeg ze dreigend en liet haar tong zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 7:11 pm

"Cry" zei Cry een beetje geĂŻrriteerd. ze gaf Whisper een klap. "en nu wegwezen" zei ze dreigend. ze moest de twee niet. "jij ook" zei ze tegen Shana. ze ging weer in haar hoekje liggen en keek droogjes naar de twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisper

Whisper


Aantal berichten : 41
Join date : 02-04-09

Animal Profiel
Troepleider: BlackNight [C] [proeftijd]
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Nee

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 7:16 pm

Whisper deinsde achteruit, hij legde zijn oren in zijn nek en zijn nekharen vlogen omhoog. Hij begon fel te grommen. ''ik ga niet zomaar weg voor jou'' zei hij koppig. Cry was veel ouder dan hij, maar dan nog liet Whisper zich niet op de kop zitten ookal was hij nog zo jong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 7:22 pm

Cry begon te lachen. "hoe schattig" zei ze spottend. ze stond terug op en liep op Whisper af. "wat wil je? vechten?". ze ontblootte haar prachtig witte tanden. "pas maar op" zei ze droog. ze sloeg Whisper met haar staart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisper

Whisper


Aantal berichten : 41
Join date : 02-04-09

Animal Profiel
Troepleider: BlackNight [C] [proeftijd]
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Nee

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 7:34 pm

Whisper werdt met de staart geslagen en deinsde weer even achteruit. Hij keek naar de staart die voorbij zwiepte en hij beet er ineens in. Misschien leek hij schattig en niet dreigend. Maar zijn tandjes konden felle beten veroorzaken. Hij gromde lichtjes en liet de staart nog niet los. Hij begon er aan te trekken en bleef hard door bijten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 7:37 pm

Cry sleurde Whisper tegen de wand van de grond. ze liet naar hem toe en ging op zijn staart staan. "zo dan mag je hier blijven" zei Cry dreigend. ze gromde even en keek naar haar staart. "door ga je spijt van krijgen" zei ze droogjes tegen de kleine Whisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisper

Whisper


Aantal berichten : 41
Join date : 02-04-09

Animal Profiel
Troepleider: BlackNight [C] [proeftijd]
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Nee

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 7:45 pm

Whisper kreunde even probeerde zijn staart weg te trekken maar het lukte niet echt. ''laat me gewoon met rust, ik ben echt niet bang voor jou ik heb wel ergere dingen mee gemaakt, dan een zwart poesje'' riep hij koppig naar Cry.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 7:50 pm

Cry maakte zich nu echt kwaad. ze probeerde zich nog even te bedwingen. het was nog maar een welp dus... " wat kwam jij hier eigenlijk doen?" vroeg ze dreigend. ze liet de staart niet los en grijnsde vals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisper

Whisper


Aantal berichten : 41
Join date : 02-04-09

Animal Profiel
Troepleider: BlackNight [C] [proeftijd]
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Nee

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 7:54 pm

''Ik was hier toevallig, maar ik ben er nu achter dat hier een troep zit, een slechtte troep, en eigenlijk wil ik me daar wel bij aansluiten'' zei hij tegen Cry en schudde met zijn kop. Hij keek droog naar Cry. ''en laat je me staart nu eindelijk los? of wil je die soms gebruiken als kussen voor in de vensterbank waar jij dan als een luilak op ligt te slapen?'' Zei hij droogjes en snoof.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 7:59 pm

"misschien wel" zei Cry. "en ja hier zit een troep" zei ze daarna droogjes. ze liet Whisper los en keek hem recht in zijn ogen aan. "en denk jij nu echt dat je er in mag" vroeg ze aan de welp. na een tijdje werd hij wel verdraagzaam.

( ga ff eten ben straks terug )
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisper

Whisper


Aantal berichten : 41
Join date : 02-04-09

Animal Profiel
Troepleider: BlackNight [C] [proeftijd]
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Nee

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 8:41 pm

''misschien wel ja'' zei Whisper en keek haar recht aan. Hij ging ook zitten en keek kort naar zijn staart die nu wat vies en behoorlijk wilderig was. Hij snoof even en schudde zijn kop. Hij keek daarna weer naar Cry. Hij vondt het best irritant dat de meeste dachten dat hij maar een schattig klein beestje was, maar hij kon nog best fel zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 8:45 pm

Cry dacht even na. ze vond het wel schattig dat Whisper zo koppig was en niet wegging. "mmm" zei ze nadenkend. "ok" zei ze na een tijdje. "je mag in de proeftijd". ze ging terug in haar donker hoekje liggen. ze keek nog steeds naar Whisper maar zei niets meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisper

Whisper


Aantal berichten : 41
Join date : 02-04-09

Animal Profiel
Troepleider: BlackNight [C] [proeftijd]
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Nee

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 8:48 pm

''oke cool'' zei hij en liep grijnsend naar een hoekje toe. Hij sprong op een rots die daar stond en ging zitten. Hij spitste zijn oren en keek in het rond. De grot paste wel bij de troep. Het was net zo duister als de troep zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 8:53 pm

Cry zuchtte. die slang was tenminste weg. ze legde haar hoofd op haar poten en viel in slaap. ze kraste met haar scherpe nagels over de grond. ze hield van de stilte. in haar ogen kon die wel eeuwen duren.
een tijdje later.
Cry stond op en rekte zich uit. ze ging zitten en keek om zich heen. ze grijnsde. er was niemand ongewenst binnen en dat vond ze maar goed ook. ze haatte bezoekers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisper

Whisper


Aantal berichten : 41
Join date : 02-04-09

Animal Profiel
Troepleider: BlackNight [C] [proeftijd]
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Nee

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 8:57 pm

Whisper was door de behoorlijk stilte in slaap gevallen. Zijn oren hingen slap langs zijn kop. Hij werdt na een tijdje wakker en keek in het rond. Even wist hij niet meer waar hij was maar toen hij goed keek herinnerde hij zich de grot met Cry. Hij zag Cry en liep naar haar toe. Hij keek omhoog naar haar. ''heb je eigenlijk al meer leden?'' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 9:00 pm

Cry grijnsde. "allen de slechtste maken kans" zei ze tegen Whisper. ze stond op en wandelde wat door de grot. "er zijn maar weinig slechte dieren" zei ze daarna. "alleen maar dieren die stoer willen doen" zei ze zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisper

Whisper


Aantal berichten : 41
Join date : 02-04-09

Animal Profiel
Troepleider: BlackNight [C] [proeftijd]
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Nee

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 9:09 pm

Whisper keek naar haar en zuchtte. Hij staarde daarna wat voor zich uit. ''ik wil zeker niet stoer doen, en er zijn ook weinig dieren die zullen denken dat ik best fel kan zijn maar ik ben er sinds de dood van mijn moeder wel achter gekomen wat haat is'' zei hij en snoof even. Als hij nu aan die jagers dacht wou hij ze wel vermoorden. Hij sloeg een steentje voor zich de grot uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shana

Shana


Aantal berichten : 14
Join date : 03-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Cry?
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 9:28 pm

Shana kreeg het steentje tegen haar kop en riep een pijnlijke auw.
"Auw! Wie gooide dat ding?" Vroeg ze een beetje pissig.
Ze kronkelde verder naar binnen.
"Mag ik hier slapen en misschien in de troep?" Vroeg ze .
Ze wist dat ze zich moest bewijzen maar ze had nog geen kans gehad.
"Ik kan heel goed vechten, een beet en hij sterf in twee minuten maximum." Zei ze en keek onzeker naar Cry.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisper

Whisper


Aantal berichten : 41
Join date : 02-04-09

Animal Profiel
Troepleider: BlackNight [C] [proeftijd]
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Nee

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimevr apr 03, 2009 10:00 pm

''Ow sorry dat was ik'' zei Whisper en zuchtte even. Hij bekeek de slang, ze was best cool. Hij keek daarna naar haar tanden terwijl ze praten. ''wow..'' zei hij een beetje bewonderend en keek daarna maar weg. Misschien werdt de slang wel pissig omdat hij perongelijk het steentje tegen haar kop had geslagen. Hij keek in het rond en ging daarna voor de grot zitten. Hij keek naar de lucht, het was al donker en er was niet zo heel veel te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shana

Shana


Aantal berichten : 14
Join date : 03-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Cry?
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen

Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitimeza apr 04, 2009 7:11 am

"Bedankt." Zei ze als reactie op de wow.
Ze keek naar Cry.
"Please, mag ik in de troep?" Vroeg ze nogmaals e n rolde zich op en kwam met haar kop omhoog zodat ze beter kon zien.
Ze deed een soort van zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Black night troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Black night troepgrot
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Training Black Rose troep
» Black the darkness one...
» Black Rose troep
» Black de zwarte panter.
» Shadow, Black Bear.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animal Place :: RPG :: Schaduw grotten-
Ga naar: