Animal Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Animal Place


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Vervloekte mensen!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Clara

Clara


Vrouw Aantal berichten : 9
Join date : 04-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Nee.
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Nee.

Vervloekte mensen! Empty
BerichtOnderwerp: Vervloekte mensen!   Vervloekte mensen! Icon_minitimeza apr 04, 2009 10:30 am

Clara liep naar het meer toe, daar liet ze zich op haar zij vallen.. De mens had haar familie gedood.. Ze zuchtte, en viel in slaap.
Na een half uur werd ze wakker, en keek rustig om zich heen.. Zouden hier nog andere wolven zijn? Ze liet een kleine huil horen, in de hoop iemand te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nala

Nala


Aantal berichten : 68
Join date : 03-04-09
Woonplaats : dat wil jij wel weten he?

Animal Profiel
Troepleider: Simba (Sunbreak roedel)
Leeftijd: 4 jaar
Partner: zou wel willen

Vervloekte mensen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervloekte mensen!   Vervloekte mensen! Icon_minitimeza apr 04, 2009 10:47 am

Nala liep toevallig langs en zag ergens ene witte gedaante zitten aan het meer. Ze liep er op af en bekeek het dier aandachtig. Een wolf. Ze zette zich een beetje verder van Clara en zei vriendelijk. "Hoi. Ben je hier nieuw." Ze keek naar het prachtige helderblauwe water. "Ik ben Nala. aangenaam."
Terug naar boven Ga naar beneden
Clara

Clara


Vrouw Aantal berichten : 9
Join date : 04-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Nee.
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Nee.

Vervloekte mensen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervloekte mensen!   Vervloekte mensen! Icon_minitimeza apr 04, 2009 10:49 am

Clara keek de leeuw met een vreemde blik aan. ''Aangenaam, Nala. Ik ben Clara.'' zei ze rustig. Deze leeuw zag er niet echt.. Vals uit, maar ze nam het zekere voor het onzekere, en bleef een beetje oplettend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nala

Nala


Aantal berichten : 68
Join date : 03-04-09
Woonplaats : dat wil jij wel weten he?

Animal Profiel
Troepleider: Simba (Sunbreak roedel)
Leeftijd: 4 jaar
Partner: zou wel willen

Vervloekte mensen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervloekte mensen!   Vervloekte mensen! Icon_minitimeza apr 04, 2009 10:52 am

Nala keek naar Clara's onzekere blik. "Wees gerust. Ik eet geen wolf." Ze zette een poot in het water. Het water voelde lekker fris aan. Perfect voor even te gaan zwemmen. Ze liep even naar achteren en nam een grote aanloop naar het meer. "Bommetje!" Riep ze luid toen ze in het water sprong. Ze zwom nat terug naar de kant en probeerde er aan de glibberige rand terug omhoog te klimmen. Toen ze terug aan land was schudde ze zich vlak bij Clara uit. "komop. neem ook een duik." Haar haren stonden recht overeind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clara

Clara


Vrouw Aantal berichten : 9
Join date : 04-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Nee.
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Nee.

Vervloekte mensen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervloekte mensen!   Vervloekte mensen! Icon_minitimeza apr 04, 2009 10:54 am

Clara keek Nala rustig aan. ''Ehm..'' zei ze droog, en ze keek Nala aan. Ze was drijfnat. ''Ik denk dat ik al nat genoeg ben.'' zei ze toen droog, terwijl ze naar het water keek. ''Oke, beter, dan hoef ik niet bang te zijn.'' zei ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nala

Nala


Aantal berichten : 68
Join date : 03-04-09
Woonplaats : dat wil jij wel weten he?

Animal Profiel
Troepleider: Simba (Sunbreak roedel)
Leeftijd: 4 jaar
Partner: zou wel willen

Vervloekte mensen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervloekte mensen!   Vervloekte mensen! Icon_minitimeza apr 04, 2009 10:56 am

"Bang? Van wat?" ze zette zich bezorgd naast Clara. "Is re iets gebeurt?" Ze likte haar vacht terug plat. Aan haar poten hing allemaal groen spul Dat ze snel terug in het water afspoelde. "proper water." mompelde ze stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clara

Clara


Vrouw Aantal berichten : 9
Join date : 04-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Nee.
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Nee.

Vervloekte mensen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervloekte mensen!   Vervloekte mensen! Icon_minitimeza apr 04, 2009 11:42 am

''Nee, niks.'' zei ze rustig, en ze keek Nala aan. ''Ik irriteer me alleen aan mensen.'' zei ze toen dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Simba
Admin
Simba


Man Aantal berichten : 82
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : belgië

Animal Profiel
Troepleider: ikzelf (Sunbreak )
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

Vervloekte mensen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervloekte mensen!   Vervloekte mensen! Icon_minitimeza apr 04, 2009 12:46 pm

Simba liep langs. "hoi" zei hij vriendelijk toen hij de twee zag staan. Nala kende hij al maar de teef was nog onbekend. "ik ben Simba en jij bent?" vroeg hij dom. de zon scheen fel op zijn wilde manen. hij legde zich plat en genoot van de warmte
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalplace.actieforum.com
Clara

Clara


Vrouw Aantal berichten : 9
Join date : 04-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Nee.
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Nee.

Vervloekte mensen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervloekte mensen!   Vervloekte mensen! Icon_minitimeza apr 04, 2009 12:49 pm

''Ik ben Clara.'' zei ze rustig, en ze keek hem ff aan, ook hij zag er niet vals uit. ''Aangenaam, Simba.'' zei ze daarna, en ze ging liggen. Dit was waar haar ouders bang voor waren: Katachtigen. Ze zuchtte.. Zo eng waren ze niet hoor.. Ze vond die Nala wel aardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Simba
Admin
Simba


Man Aantal berichten : 82
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : belgië

Animal Profiel
Troepleider: ikzelf (Sunbreak )
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

Vervloekte mensen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervloekte mensen!   Vervloekte mensen! Icon_minitimeza apr 04, 2009 12:57 pm

Simba deed zijn ogen open. "alowha Clara" zei hij vriendelijk. hij stond op en rekte zich uit. "jij trouwens ook hallo hoor." zei hij tegen Nala.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalplace.actieforum.com
Clara

Clara


Vrouw Aantal berichten : 9
Join date : 04-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Nee.
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Nee.

Vervloekte mensen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervloekte mensen!   Vervloekte mensen! Icon_minitimeza apr 04, 2009 1:00 pm

Clara grijnsde. Ze begon na te denken, Zijn hier misschien wolven? Of andere dieren dan.. Leeuwen.. Ze zuchtte, het enige wat ze hier nog had gezien was leeuwen.. Misschien was dit wel een leeuwenterritorium! Ze slikte bij die gedachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vervloekte mensen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervloekte mensen!   Vervloekte mensen! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vervloekte mensen!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animal Place :: RPG :: Meer-
Ga naar: