Animal Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Animal Place


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 zoeken naar cry en viva

Ga naar beneden 
+2
Shakira
Nassau
6 plaatsers
AuteurBericht
Nassau

Nassau


Vrouw Aantal berichten : 11
Join date : 05-04-09
Leeftijd : 26

Animal Profiel
Troepleider:
Leeftijd: 6 jaar
Partner: /

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimezo apr 05, 2009 8:49 pm

nassau kwam aangelopen ze moest haar zus vinden ze had gehoord dat ze hier was. ze gaf een harde brul naar cry en viva. rustig en beheerst ging ze zitten.ze keek over de heuvels en zag precies een gedaante verschijnen. haar oren draaide langs de kant van het geluid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shakira

Shakira


Aantal berichten : 61
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : belgie

Animal Profiel
Troepleider: Simba, [sub-troepleider]
Leeftijd: 8jaar
Partner: Milow

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimezo apr 05, 2009 8:54 pm

Shakira kwam eens kijken naar wie er bruldde. "Hallo? Wie ben jij?" Vroeg ze toen ze zag dat ze de tijger niet kende.
Ze keek goed naar de tijger en ging ziteten. Ze geeuwde even en keek naar de grond


Laatst aangepast door Shakira op zo apr 05, 2009 8:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalplace.actieforum.com
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimezo apr 05, 2009 8:55 pm

Cry liep rustig langs. haar blik liet alles verdorren. kil liep ze op Nassau af. "wat is er?" vroeg ze droogjes terwijl ze haar nagels is de droge grond plaatste. ze ging zitten maar bleef dreigend kijken. "en wie ben je?" vroeg ze snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nassau

Nassau


Vrouw Aantal berichten : 11
Join date : 05-04-09
Leeftijd : 26

Animal Profiel
Troepleider:
Leeftijd: 6 jaar
Partner: /

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimezo apr 05, 2009 8:57 pm

nassau keek razendsnel om. ze bekeek shakira goed. maar antwoorde niet op haar vraag. "wat moet je hier???" vroeg ze duister.haar nagels groeven in de grond. ze keek op toen ze cry zag. "nassau zus van viva waar is ze??" vroeg ze ze bekeek de panter is goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimezo apr 05, 2009 9:01 pm

Cry keek naar Shakira. "jij weer" zei ze best wel kwaad. ze gaf haar een klap. "wegwezen jij!" zei ze dreigend. ze liep naar Nassau. "zo de zus van Viva" zei ze terwijl ze wat dichter liep. ze keek diep in de ogen van Nassau.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nassau

Nassau


Vrouw Aantal berichten : 11
Join date : 05-04-09
Leeftijd : 26

Animal Profiel
Troepleider:
Leeftijd: 6 jaar
Partner: /

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimezo apr 05, 2009 9:02 pm

"jep" zei ze. "ik heb haar overal gezocht en kwam, te weten dat ze hier was. ze moest weer dom doen en weggaan." zei ze. ze keek in cry's ogen. "maar tot nu toe vind ik haar niet." zei ze duister.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimezo apr 05, 2009 9:07 pm

"Viva is mijn zus" zei Cry. ze mocht de tijger niet zo. ze keek haar drrog aan en ging zitten. ze sloeg hij staart om haar poten en richtte zich terug op Nassau. ze schraapte zenuwachtig met haar poot in het zand
Terug naar boven Ga naar beneden
Black

Black


Man Aantal berichten : 28
Join date : 05-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Welp van The BlacknightTroep.
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Niemand zal liefde voelen voor mij...

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimezo apr 05, 2009 9:08 pm

Black kwam ineens aangestapt en ging naast Cry staan. Zijn rechter oog leek opvallend veel op het rechter oog van Cry. Black had het bij het meer nog niet eens door gehad. ''hé'' zei Black droog tegen Cry. Daarna keek hij naar de tijger. ''wat moet jij hier dikzak?'' vroeg hij kort en snoof minachtend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darwin

Darwin


Man Aantal berichten : 52
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Naast de buren

Animal Profiel
Troepleider: Simba ( Sunbreak )
Leeftijd: 3,1
Partner: -

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimezo apr 05, 2009 9:09 pm

Darwin had de brul gehoord en kwam dichterbij. Toen hij Cry zag draaide hij met zijn ogen. Cry weer, dat stuk verwend nest dat alles beter wist. Hij ging zitten. Misschien was het beter om eerst te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nassau

Nassau


Vrouw Aantal berichten : 11
Join date : 05-04-09
Leeftijd : 26

Animal Profiel
Troepleider:
Leeftijd: 6 jaar
Partner: /

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimezo apr 05, 2009 9:12 pm

"laat mij viva spreken" zei ze. z ekeek de pup vol minachting aan. typisch viva die kwam altijd te laat. ze rook darwin en draaide haar ogen naar hem toe. strak en duister keek z ehem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimezo apr 05, 2009 9:13 pm

Cry keek naar Black. zijn oog viel haar nu pas op. "weer jij" zei ze tegen Black. ze grijnsde even. zou het? ze schudde met haar hoofd en keek naar Nassau. "zeg nog eens wat" zei ze en gaf haar een klap. daarna stak ze haar neus in de lucht. ze draaide zich om en keek naar Darwin. "en wat doe jij hier" zei ze zuchtend
Terug naar boven Ga naar beneden
Nassau

Nassau


Vrouw Aantal berichten : 11
Join date : 05-04-09
Leeftijd : 26

Animal Profiel
Troepleider:
Leeftijd: 6 jaar
Partner: /

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimezo apr 05, 2009 9:14 pm

nassau beet haar in haar nek. "wat moet je? ik vroeg alleen naar viva jij hebt hier niks mee te maken." zei ze ze duwde haar weg en draaide zich dominant haar rug toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darwin

Darwin


Man Aantal berichten : 52
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Naast de buren

Animal Profiel
Troepleider: Simba ( Sunbreak )
Leeftijd: 3,1
Partner: -

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimezo apr 05, 2009 9:16 pm

'Kijken, mag dat niet meer?', zei Darwin langzaam. Hij haatte het als dieren vragen gingen stellen. Zijn oog viel hem op een tijger die hem inachtend aan keek. Hij trok zijn wenkbrouw en op.
'Maar als je liever hebt dat ik ga', zei Darwin kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Black

Black


Man Aantal berichten : 28
Join date : 05-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Welp van The BlacknightTroep.
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Niemand zal liefde voelen voor mij...

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimezo apr 05, 2009 9:16 pm

''hé dikzak ik vroeg je wat en bijt Cry niet!'' riep hij. Hij zag de staart van Nassau en hij rende er naar toe. Hij ging erop staan en begon er wild aan te trekken. Hij spuugte hem daarna uit. ''iehl je staart is al net zo vies dik als jij zelf'' zei Black en grijnsde vals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nassau

Nassau


Vrouw Aantal berichten : 11
Join date : 05-04-09
Leeftijd : 26

Animal Profiel
Troepleider:
Leeftijd: 6 jaar
Partner: /

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimezo apr 05, 2009 9:19 pm

nassau keek rustig om en negeerde de welp. ze bleef nog even wachten op viva. ze hielt haar kop hoog. ze bekeek even cry nog eens. ze vond de pup erg dom maar liet hem begaan wat kon hij doen. bang was ze zeker niet.

(moet gaan)
Terug naar boven Ga naar beneden
Darwin

Darwin


Man Aantal berichten : 52
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Naast de buren

Animal Profiel
Troepleider: Simba ( Sunbreak )
Leeftijd: 3,1
Partner: -

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimezo apr 05, 2009 9:23 pm

'Als je op Viva wacht, kun je beter ergens anders heen gaan', zei Darwin glimlachend.
'IK zou de bossen proberen'.
Hij stond op en liep naar Nassau toe. Onderweg keek hij grijnzend naar de kleine welp.
'Ze hoort je denk ik hier niet', zei hij en toen liep hij weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Viva

Viva


Vrouw Aantal berichten : 66
Join date : 02-04-09
Woonplaats : Maastricht

Animal Profiel
Troepleider: Black rose troep [ik]
Leeftijd: 7 jaar
Partner: geen...

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimema apr 06, 2009 9:34 am

"Stop!"brulde Viva vanaf een hoger gelegen rots en sprong naar onder. Ze bustudeerde Nassau goed en zei "ben jij Na--sau?". Viva keek toen naar Cry en zei"laat haar met rust".
Terug naar boven Ga naar beneden
Nassau

Nassau


Vrouw Aantal berichten : 11
Join date : 05-04-09
Leeftijd : 26

Animal Profiel
Troepleider:
Leeftijd: 6 jaar
Partner: /

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimema apr 06, 2009 9:49 am

"viva" zei ze. ze bekeek haar zuster goed. "ja ik ben het eindelijjk ben jij hier" zei ze en keek darwin na. ze had haar echt overal gezocht en nu stond ze oog in oog met haar zus. ze liep naar haar toe en rook aan haar om te zien of zij het echt was. ja, het was echt haar zus ze rook hetzelfde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Viva

Viva


Vrouw Aantal berichten : 66
Join date : 02-04-09
Woonplaats : Maastricht

Animal Profiel
Troepleider: Black rose troep [ik]
Leeftijd: 7 jaar
Partner: geen...

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimema apr 06, 2009 10:33 am

"Nas-sau..."stotterde Viva en keek schuldig naar de grond. "Het spijt me dat ik toen weg ben gelopen, ik was nog maar een welp, ik kon niet goed nadenken, de vader van Cry, de zwarte Panter hier, heeft me toen opgevangen, vandaar dat ik ook haar zus ben". Ze keek weer op, een brok hing in haar keel, wat ze nu zou zeggen zou het moeilijkste zijn "ze hebben me geleerd slecht te zijn, het spijt me".
Terug naar boven Ga naar beneden
Nassau

Nassau


Vrouw Aantal berichten : 11
Join date : 05-04-09
Leeftijd : 26

Animal Profiel
Troepleider:
Leeftijd: 6 jaar
Partner: /

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimema apr 06, 2009 10:35 am

"dan heb je gelukn gehad wij oook dus onze moder is doodgegegaan vader werd slecht erg slecht hij trainde mij." zei ze. ze keek even kil naar cry.
Terug naar boven Ga naar beneden
Viva

Viva


Vrouw Aantal berichten : 66
Join date : 02-04-09
Woonplaats : Maastricht

Animal Profiel
Troepleider: Black rose troep [ik]
Leeftijd: 7 jaar
Partner: geen...

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimema apr 06, 2009 10:38 am

Viva glimlachte, maar dat werd meer een grijns. "Laat ens zien wat je kan?"vroeg ze toen en vervolgde "ons laatste gevecht was 6 jaar geleden".
Terug naar boven Ga naar beneden
Nassau

Nassau


Vrouw Aantal berichten : 11
Join date : 05-04-09
Leeftijd : 26

Animal Profiel
Troepleider:
Leeftijd: 6 jaar
Partner: /

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimema apr 06, 2009 10:41 am

"jep dat waren goeie tijden" zei ze. ze bekeek haar goed. ze wist al haar zwakke plek haar neus. ze liep op haar af en maakte een schijnbeweging naar links en spronbg achetr haar. met haar klauwen ging ze in haar vel en scheurde wat vel open. ze pakte haar poot vast en trok er hard aan zo zat ze zeker niet in evenwicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Viva

Viva


Vrouw Aantal berichten : 66
Join date : 02-04-09
Woonplaats : Maastricht

Animal Profiel
Troepleider: Black rose troep [ik]
Leeftijd: 7 jaar
Partner: geen...

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimema apr 06, 2009 10:54 am

Viva krijstte van de pijn toen Nassau het vel opescheurde, ze gromde, en gebruikte het voordeel dat Nassau haar poot vast had, met haar achterpoot zette ze zich af, draaide 180 graden rond en sprong toen in de buik van Nassau. Viva stond op en hapte meteen naar haar nek en liet toen vriendschappelijk los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nassau

Nassau


Vrouw Aantal berichten : 11
Join date : 05-04-09
Leeftijd : 26

Animal Profiel
Troepleider:
Leeftijd: 6 jaar
Partner: /

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimema apr 06, 2009 10:57 am

"ik zal je niet te hard verwonden als jij dat ook niet doen" zei ze grijnzend.
ze gromde en keke haa strak aan. ze bekeek even de wond in haar buik.
ze was wel wat moe van de reis maar ze ging niet opgeven. ze beukte viva tegen een steen en ging met 1 poot op hjaar keel staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitimema apr 06, 2009 11:02 am

Cry keek naar Nassau. "zo jullie zijn dus zusjes" zei ze droog. ze ging zitten en keek naar de twee. "eens kijken hoe slecht je dan wel bent" zei ze tegen Nassau. ze keek naar de lucht. de eerste druppel viel naar beneden. "leuk in de regen vechten" zei ze grijnzend
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





zoeken naar cry en viva Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken naar cry en viva   zoeken naar cry en viva Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
zoeken naar cry en viva
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animal Place :: RPG :: Heuvels-
Ga naar: