Animal Place

IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Im allone and new...

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Whisper

Aantal berichten : 41

Animal Profiel
Troepleider: BlackNight [C] [proeftijd]
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Nee

BerichtOnderwerp: Im allone and new...   do apr 02, 2009 8:48 pm

Een klein diertje stond angstig en eenzaam boven op een heuvel. Het was Whisper. Hij was een Fennek, dus niet bepaald een van de grootste dieren. Zijn oren hingen slap en hij trilde helemaal. Dit was nou niet bepaald een gebied voor hem. Fennek's zijn normaal gesproken namelijk woestijndieren. Maar Whisper was hier gekomen doordat, hij en zijn moeder en broertjes en zusjes gevangen zijn genomen. De mensen wouden van hem en zijn famillie opgezette dieren maken, maar Whisper was ontsnapt. Hellaas had niemand van zijn famillie het gered en moest Whisper alleen verder. Hij mistte zijn moeder nog elke dag en haar zachtte vacht waar hij in kon liggen. Hij zakte door zijn pootjes, want door dat hele eind lopen was hij best moe geworden. Hij zuchtte diep en vroeg zich af of hier nog andere dieren waren. Hij verwachtte iniedergeval geen andere fennek's tegen te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Feline

Vrouw Aantal berichten : 53
Leeftijd : 22

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

BerichtOnderwerp: Re: Im allone and new...   do apr 02, 2009 9:03 pm

''Boeh..'' grijnsde Feline, ze keek de Fennec rustig aan, ''En wie hebben we hier?'' vroeg ze grijnzend, en ze ging voor hem zitten, ''Nou.. Vertel.'' zei ze rustig, en ze likte haar bek af. Ze keek hem met haar grijze ogen doordringend aan.

(Nee, ik ga je niet opeten XD)
Profiel bekijken
Whisper

Animal Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Im allone and new...   do apr 02, 2009 9:07 pm

(verwacht ik ook niet x) )

Whisper keek geschrokken op toen hij een stem hoorde. Hij stond recht en deinsde achteruit. Hij keek met grote ogen naar Feline en zijn oren lagen in zijn nek. ''ik.. ik ben Whisper'' zei hij zachtjes. De cheetah grijnsde en likte haar bek af. Was ze soms gemeen? En wou ze Whisper gaan opeten ofzo? Hij hoopte van niet en deed nog een stapje achteruit voor de zekerheid.
Profiel bekijken
Feline

Animal Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Im allone and new...   do apr 02, 2009 9:09 pm

(nee, XD)

''Blijf eens staan.'' zei ze rustig, ze was gelukkig heel goed in haar lachen ophouden. ''Heb je honger?'' vroeg ze toen droog, ''Ik wel.'' zei ze toen, en likte haar bek nog eens af. ''Ben je bang?'' vroeg ze daarna met een rustige blik, haar grijze ogen keken hem emotieloos aan.

(sorry, ik moet gewoon etteren XD)
Profiel bekijken
Whisper

Animal Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Im allone and new...   do apr 02, 2009 9:13 pm

(boeit mij niet xD)

Whisper stond recht en keek kort naar Feline. ''wil je me gaan opeten ofzo? Zou ik niet doen hoor, Fennek is heel vies'' zei hij dom en snoof even. Hij ging zitten en bekeek Feline. Eigenlijk zag hij haar niet zo als een bedreiging. En eigenlijk zag ze er ook niet gemeen of vals uit, ze was alleen wat droog. Whisper spitste zijn grote oren en keek Feline recht aan. ''wie bent u eigenlijk?'' vroeg hij nieuwschierig.
Profiel bekijken
Feline

Animal Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Im allone and new...   do apr 02, 2009 9:15 pm

Ze grijnsde, en ging liggen, zodat ze niet al te ver boven de Fennec uitkwam. ''Ik ben Feline.'' zei ze rustig, ''En wie ben jij?'' vroeg ze toen droog, en ze bestudeerde de Fennec, ''Hmm..'' zei ze rustig. Een kleine fennec, kan niet ouder dan een jaar zijn.. dacht ze toen, en ze grijnsde lichtjes.

(sorry voor korte posts! Ben inspiratieloos Smile)
Profiel bekijken
Whisper

Animal Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Im allone and new...   do apr 02, 2009 9:29 pm

''Ik ben Whisper dat zei ik een minuut geleden ookal'' zei hij en grinnikte. Hij keek naar Feline die nu op dezelfde hoogte als hij was. Hij schudde zijn kopje even en keek daarna weer wat rustiger naar Feline. Whisper tilde langzaam een van zijn kleine voorpootjes op en legde die tegen de kop van Feline. ''boe'' zei hij en grinnikte. Zijn staart ging al langzaam wat heen en weer.
Profiel bekijken
Feline

Animal Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Im allone and new...   do apr 02, 2009 9:32 pm

Feline keek hem droog aan. ''Ik schrik niet van zo'n kleintje, hoor'' zei ze daarna lachend, nu zag je haar tanden erg goed, er zat wat bloed aan. Ze keek ff scheel naar zijn pootje, en keek toen naar zijn staart. Hij had blijkbaar nu in de gaten dat ze niks deed. Ze grijnsde eventjes, ''Ik ben dement!'' riep ze toen maar dom.
Profiel bekijken
Whisper

Animal Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Im allone and new...   do apr 02, 2009 9:40 pm

Whisper keek naar de tanden van haar. ''wow jij coole, grote, scherpe tanden hebben'' zei hij bewonderd. ''ik dat ook hebben!'' riep hij en begon te grommen. Niet dat je er bang van zou worden, zeker niet omdat hij zo klein was. Maar als hij groot zou zijn en zijn tanden volgroeit zouden zijn dan kon hij wel vel gaan bijten. Hij keek toen vaagjes op toen Feline 'dement' zei. ''wat is dat nou weer?'' vroeg hij dom en schudde zijn kop.
Profiel bekijken
Feline

Animal Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Im allone and new...   do apr 02, 2009 9:45 pm

''Dat ik alles vergeet.'' zei ze lachend, ''Nou.. Eigenlijk ben ik niet dement, maar ik let gewoon nooit goed op.'' zei ze toen met een moeilijk gezicht, terwijl ze moest lachen om zijn tandjes. ''Wow, enge tanden hoor!'' riep ze grijnzend.
Profiel bekijken
Whisper

Animal Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Im allone and new...   do apr 02, 2009 9:54 pm

''ja ik ben gewoon heel eng'' zei hij en ging met zijn borst vooruit staan. Zodat het leek alsof hij heel wat was. Hij zag opeens een mier voor hem lopen. ''hé jij bent mijn onderdaan buig voor mij!'' riep hij naar de mier. Maarja een mier verstond hem natuurlijk niet en liep droog door. ''hé stop jij ding!'' riep Whisper naar de mier en volgde de mier.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Im allone and new...   

Im allone and new...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animal Place :: RPG :: Heuvels-
Ga naar: