Animal Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Animal Place


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het hol van Rayna en Crawl

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Crawl

Crawl


Man Aantal berichten : 77
Join date : 03-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak(Simba)
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Rayna ik bel de politie voor diefstal want je stal mijn hart

Het hol van Rayna en Crawl Empty
BerichtOnderwerp: Het hol van Rayna en Crawl   Het hol van Rayna en Crawl Icon_minitimedi apr 14, 2009 5:30 pm

Crawlen Rayna waren bij een boom bij het meer en haddenover een slaapplaats gepraat en Crawl had voorgesteld om een hol te graven bij de boom en hij begon te graven en vroeg ertussen door 'KOm je me helpen lieverd dan kunne we een groot hol maken voorons tweëen en meschien welpen als dat er vankomt?'en hij graavde verde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rayna

Rayna


Vrouw Aantal berichten : 45
Join date : 05-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak {Simba}
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Crawl my light in the darkness

Het hol van Rayna en Crawl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het hol van Rayna en Crawl   Het hol van Rayna en Crawl Icon_minitimedi apr 14, 2009 5:50 pm

Rayna grijnsde en liep naar hem toe. ze ging naast hem staan en begon ook te graven. ze keek nog even naar Crawl maar groef al snel verder.

een paar uur later.

het hol was prachtig geworden. het was groot en mooi. Rayna liep een eindje weg en kwam terug met een paar takken met zachte bladeren. "dit kunnen we binnen leggen" zei ze half verstaanbaar door de takken in haar mond
Terug naar boven Ga naar beneden
Crawl

Crawl


Man Aantal berichten : 77
Join date : 03-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak(Simba)
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Rayna ik bel de politie voor diefstal want je stal mijn hart

Het hol van Rayna en Crawl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het hol van Rayna en Crawl   Het hol van Rayna en Crawl Icon_minitimedi apr 14, 2009 5:54 pm

'Weet ik!' riep Crawl van uit het hol waar nogaltijd grond kwam geschoten en kwam naar buiten en pakte de takken en bladeren over en legde ze goed verspereid maar kwam naar buiten met een groot blad en schepte wat water uit het meer en deed dat in de waterkuil waar hij nog aan heeft gewerkt en trok ineens Rayna heel snel naar binnen en bogen haar te knuffelen en te liken en zei 'Wat romantiesch hè.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Rayna

Rayna


Vrouw Aantal berichten : 45
Join date : 05-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak {Simba}
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Crawl my light in the darkness

Het hol van Rayna en Crawl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het hol van Rayna en Crawl   Het hol van Rayna en Crawl Icon_minitimewo apr 15, 2009 3:16 pm

Rayna grijnsde. "ja" zei ze rustig en gaf Crawl ook een knuffel en een lik. ze legde haar hoofd op zijn pels en sloot haar ogen. ze was gelukkig. het hol was lekker warm en was lekker gezellig. toch vond ze dat er iets mistte maar wat het was wist ze niet zo goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crawl

Crawl


Man Aantal berichten : 77
Join date : 03-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak(Simba)
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Rayna ik bel de politie voor diefstal want je stal mijn hart

Het hol van Rayna en Crawl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het hol van Rayna en Crawl   Het hol van Rayna en Crawl Icon_minitimewo apr 15, 2009 3:19 pm

Crawl had het zelfde gevoel hij miste iets maar wat en hij zei dat tegen Rayna en zei dus 'Er mist iets maar wat.'en ij legd zijnkop op haar poten en deed zijn ogen dicht om te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rayna

Rayna


Vrouw Aantal berichten : 45
Join date : 05-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak {Simba}
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Crawl my light in the darkness

Het hol van Rayna en Crawl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het hol van Rayna en Crawl   Het hol van Rayna en Crawl Icon_minitimedo apr 16, 2009 11:45 am

"ik weet het niet" zei Rayna. ze keek rond in het hol. het was groot, héél groot. "Misschien is het de grootte van het hol" zei ze twijfelend. Ze dacht diep na maar kwam er maar niet op. "of misschien..." verder ging ze niet. ze keek naar de grond en bloosde. zou ze het zeggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Crawl

Crawl


Man Aantal berichten : 77
Join date : 03-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak(Simba)
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Rayna ik bel de politie voor diefstal want je stal mijn hart

Het hol van Rayna en Crawl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het hol van Rayna en Crawl   Het hol van Rayna en Crawl Icon_minitimedo apr 16, 2009 11:49 am

'Wat zeg he maar.' zei Crawl aan Rayna hij had iets in gedachten maar hij durfde het niet te zeggen en meschien wou Rayna het zelfde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rayna

Rayna


Vrouw Aantal berichten : 45
Join date : 05-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak {Simba}
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Crawl my light in the darkness

Het hol van Rayna en Crawl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het hol van Rayna en Crawl   Het hol van Rayna en Crawl Icon_minitimedo apr 16, 2009 11:53 am

Rayna leek net een tomaat. zo hard bloosde ze. "erm..misschien" begon ze moeilijk. verder durfde ze niet. Wat als Crawl het helemaal niet wou? "misschien is het omdat het hol zo leeg is met alleen wij twee" zei ze dan maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crawl

Crawl


Man Aantal berichten : 77
Join date : 03-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak(Simba)
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Rayna ik bel de politie voor diefstal want je stal mijn hart

Het hol van Rayna en Crawl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het hol van Rayna en Crawl   Het hol van Rayna en Crawl Icon_minitimedo apr 16, 2009 11:56 am

'Bedoel je welpen?' 'En daarom ben je bang je weet toch dat ik niet boos op je kan worden en wil je een geheimpje weten ik wilde net het zelfde vragen.' en Crawl gaf haar een lik en een grote knuffel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rayna

Rayna


Vrouw Aantal berichten : 45
Join date : 05-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak {Simba}
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Crawl my light in the darkness

Het hol van Rayna en Crawl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het hol van Rayna en Crawl   Het hol van Rayna en Crawl Icon_minitimedo apr 16, 2009 12:13 pm

"ja dat bedoelde ik en echt?!". ze gaf Crawl wel duizend likjes. ze ging staan en keek naar Crawl

( wat er toen gebeurde is niet van toepassing x'D )

Rayna legde haar hoofd op Crawl's pels. "ik hou van je" zei ze zacht. ze gaf hem nog een lik over zijn snuit
Terug naar boven Ga naar beneden
Crawl

Crawl


Man Aantal berichten : 77
Join date : 03-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak(Simba)
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Rayna ik bel de politie voor diefstal want je stal mijn hart

Het hol van Rayna en Crawl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het hol van Rayna en Crawl   Het hol van Rayna en Crawl Icon_minitimedo apr 16, 2009 12:17 pm

(er gebeurde iets wat niet voor jonge lezers is)
'En ik van jouw.' en Crawl gaf haar een lik voor het slapen gaan en (nu komt eenpuur Belgiesch woord)shroevelde zich tegen haar aan, viel in slaap en droomde over de welpen over ongeveer negen maanden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het hol van Rayna en Crawl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het hol van Rayna en Crawl   Het hol van Rayna en Crawl Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het hol van Rayna en Crawl
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» avatars ala Rayna ^^
» Crawl/Friya/Sam
» Crawl de kleine leeuw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animal Place :: RPG :: Meer-
Ga naar: