Animal Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Animal Place


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Sunbreak troepgrot

Ga naar beneden 
+5
Feline
Nala
Storm
Shakira
Simba
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Storm

Storm


Aantal berichten : 68
Join date : 02-04-09
Woonplaats : België

Animal Profiel
Troepleider: Simba(sunbreak)verdediger
Leeftijd: 5 jaar
Partner: My heart just had been ripped out

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 04, 2009 7:59 pm

Storm keek de troep aan.
"Ik verveel me leeuwen gaan we wat doen"zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Simba
Admin
Simba


Man Aantal berichten : 82
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : belgië

Animal Profiel
Troepleider: ikzelf (Sunbreak )
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 04, 2009 8:16 pm

"ok" zei Simba. hij keek wat rond maar wist niets. "weet er iemand iets om te doen" vroeg hij dan maar. hij keek hoopvol naar de troepleden. hij vond dat de troep langzaam stil viel
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalplace.actieforum.com
Storm

Storm


Aantal berichten : 68
Join date : 02-04-09
Woonplaats : België

Animal Profiel
Troepleider: Simba(sunbreak)verdediger
Leeftijd: 5 jaar
Partner: My heart just had been ripped out

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 04, 2009 8:21 pm

"We kunnen elkaar beter leren kennen"zei hij.Hij zelf wist ook niet veel maar ja.
Hij keek hem hoopvol aan en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Simba
Admin
Simba


Man Aantal berichten : 82
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : belgië

Animal Profiel
Troepleider: ikzelf (Sunbreak )
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 04, 2009 8:27 pm

"oké dan" zei Simba. "ik ben dus Simba en ben 6 jaar" zei hij en rekte zich uit. hij keek naar Storm in de hoop dat hij zou verder gaan. "ik heb hier geen familie" voegde hij er aan toe. bij die woorden keek hij even naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalplace.actieforum.com
Feline

Feline


Vrouw Aantal berichten : 53
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 04, 2009 8:34 pm

Feline zag dat Simba het niet fijn vond, dat hij hier geen familie heeft. ''Simba?'' vroeg ze grijnzend, ''Deze roedel, is gewoon één grote familie.'' zei ze rustig, ''Toch?'' vroeg ze toen, zo'n gevoel kreeg ze langzamerhand wel, aangezien iedereen hier respect voor elkaar had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Simba
Admin
Simba


Man Aantal berichten : 82
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : belgië

Animal Profiel
Troepleider: ikzelf (Sunbreak )
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 04, 2009 8:42 pm

Simba keek op naar Feline. "ja dat is zo" zei hij. er verscheen een kleine glimlach op zijn snuit. hij voelde zich bij de woorden van Feline al wat beter. hij zuchtte nog een keer en ging zitten. "zo wie gaat verder?" vroeg hij vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalplace.actieforum.com
Feline

Feline


Vrouw Aantal berichten : 53
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 04, 2009 8:49 pm

''Ik doe wel.'' zei ze grijnzend, ''Nouja, ik ben Feline, 3 jaar oud, ook geen familie hier.. En ehm.. Heb een hekel aan slangen.'' het laatste zei ze met een moeilijk gezicht, ze haatte die beesten echt heel erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm

Storm


Aantal berichten : 68
Join date : 02-04-09
Woonplaats : België

Animal Profiel
Troepleider: Simba(sunbreak)verdediger
Leeftijd: 5 jaar
Partner: My heart just had been ripped out

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 04, 2009 10:15 pm

"Nou ik ben storm ik bescherm vrienden en troepleden.Ik haat Cry.En ik heb een hekel aan dieren die denken dat ze het zijn"zei hij.Hij keek iedereen aan en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shakira

Shakira


Aantal berichten : 61
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : belgie

Animal Profiel
Troepleider: Simba, [sub-troepleider]
Leeftijd: 8jaar
Partner: Milow

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 05, 2009 8:41 am

"Ik ben Shakira en mijn ouders zijn vermoord voor hun pels. Ik mis ze heel hard."Zei ze spijtig en snoof even. "Ik ga een eindje weg." Zei ze terwijl er een traan over haar wang viel. Ze kreeg een flash-back.



Ze was met haar ouders aan het spelen, ze was nog klein. Ze rook iets nieuw en zei dat tegen haar ouders. 'Mama, ik ruik iets raars.' Had ze gezegd. Haar moeder fluisterde iets tegen haar vader. Ze kwamen samen op haar af en knuffelden haar. 'We houden vooreeuwig van je.' Hadden ze gezegd en ze hadden har opgesloten in het hol. Er was een hele berg zand over gelegd. Ze graafde in het zand. Ze hoordde een afgrijselijke gil van haar moeder. Ze gaafde tot ze er was en ze zag dat haar ouders hun vel was meegenomen maar het karkas lag er nog.



Ze liep huilend weg. De flash-back was teveel geweest. Ze liep naar het hol waar ze toen de overblijfende botten had begraven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalplace.actieforum.com
Crawl

Crawl


Man Aantal berichten : 77
Join date : 03-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak(Simba)
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Rayna ik bel de politie voor diefstal want je stal mijn hart

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 05, 2009 12:56 pm

Opeens kwam er een jonge leeuw uit de bosjes lopen met een verstuikte poot en zei heel onderdanig 'Ik ben Crawl.' hij had gehoord wat de rest zei toen vreog hij 'Mag ik hier herstellen of nog beter mag ik hier blijven? Ik ben van over de rotsen ik ben erover gevallen toen ik een nieuwe troep zocht.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tano

Tano


Man Aantal berichten : 4
Join date : 05-04-09

Animal Profiel
Troepleider: geen.
Leeftijd: 2weken
Partner: nooit!

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 05, 2009 4:16 pm

Tano keek naar de leeuwen en kwam aarzelend dichterbij. Hij keek naar de leeuwen en zuchtte.
"Mag ik hier wonen? Mijn ouders zijn dood." Zei hij met een snik en er roldde een traan over zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crawl

Crawl


Man Aantal berichten : 77
Join date : 03-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak(Simba)
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Rayna ik bel de politie voor diefstal want je stal mijn hart

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 05, 2009 4:34 pm

Sam zag het kleine luipaardje dat huilde en zei 'Ik wil hier ook wonen en als we allebij niet mogen dan wil ik wel met jouw rondrijzen en ik bewonder luipaarden jullie zijn tot zoveel instaat wat wij leeuwen niet kunnen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Simba
Admin
Simba


Man Aantal berichten : 82
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : belgië

Animal Profiel
Troepleider: ikzelf (Sunbreak )
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimema apr 06, 2009 11:43 am

"tuurlijk mogen jullie dat" zei Simba vrolijk. hij keek Shakira na. hij wou haar achterna lopen maar dacht dat het beter was om haar even alleen te laten. "laten we iets doen" zei hij na een korte stilte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalplace.actieforum.com
Crawl

Crawl


Man Aantal berichten : 77
Join date : 03-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak(Simba)
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Rayna ik bel de politie voor diefstal want je stal mijn hart

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimema apr 06, 2009 12:00 pm

'Wat?' vroeg Sam.


edit Simba; een beetje langere post graag ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm

Storm


Aantal berichten : 68
Join date : 02-04-09
Woonplaats : België

Animal Profiel
Troepleider: Simba(sunbreak)verdediger
Leeftijd: 5 jaar
Partner: My heart just had been ripped out

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimema apr 06, 2009 2:02 pm

"Nou deze keer weet ik niets hoor"zei hij.Hij keek elk lid aan en keek dan naar buiten.Zijn manen gaven een goudkleurige kleur af als hij in de zon zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline

Feline


Vrouw Aantal berichten : 53
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimema apr 06, 2009 3:43 pm

''Zwemmen, jagen, een lange tocht, weet nog iemand iets..?'' vroeg Feline toen met een grijns, en ze keek de rest aan. Ze vond het wel leuk om iets te gaan doen.. ''Trainen?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Crawl

Crawl


Man Aantal berichten : 77
Join date : 03-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak(Simba)
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Rayna ik bel de politie voor diefstal want je stal mijn hart

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimema apr 06, 2009 6:04 pm

'Eehm... hoe zit het met spelen?' vroeg Sam 'Kom dan gaan wij alvast.'zei Sam tegen Tano.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tano

Tano


Man Aantal berichten : 4
Join date : 05-04-09

Animal Profiel
Troepleider: geen.
Leeftijd: 2weken
Partner: nooit!

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07, 2009 7:46 am

Tano glimlachtte naar Crawl en beet speels in zijn oor. Hij schaterde het uit en ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline

Feline


Vrouw Aantal berichten : 53
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07, 2009 9:25 am

Feline grijnsde licht. ''Aha.'' zei ze droog, en ze ging liggen. Ze zuchtte, en viel in slaap, want ze was best moe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crawl

Crawl


Man Aantal berichten : 77
Join date : 03-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak(Simba)
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Rayna ik bel de politie voor diefstal want je stal mijn hart

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07, 2009 10:27 am

Sam begon ook te lachen omdat hij het kleine luipaardje blij had gemaakt en zei tegen hem 'IK wil je pleegbroer wel zijn hoor als je dat wil.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tano

Tano


Man Aantal berichten : 4
Join date : 05-04-09

Animal Profiel
Troepleider: geen.
Leeftijd: 2weken
Partner: nooit!

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07, 2009 10:51 am

Tano was moe van het spelen en ging tegen Feline aanliggen en nestelde zich in haar pels. Hij sliep meteen en maakte schattige knorgeluidjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline

Feline


Vrouw Aantal berichten : 53
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07, 2009 4:19 pm

Feline opende een oog, en keek met opgeheven wenkbrauwen naar het welpje, ze grijnsde dom, en bleef eventjes kijken, maar viel toen weer in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shakira

Shakira


Aantal berichten : 61
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : belgie

Animal Profiel
Troepleider: Simba, [sub-troepleider]
Leeftijd: 8jaar
Partner: Milow

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 08, 2009 5:11 pm

Shakira was hoogdrachtig en moest waarschijnlijk zo bevallen. Ze ging zitten en keek glazig voor zich uit. Ze kreeg een wee en ging op haar zij liggen. Ze gromde en kreeg weer een wee.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalplace.actieforum.com
Milow

Milow


Man Aantal berichten : 34
Join date : 03-04-09

Animal Profiel
Troepleider:
Leeftijd: 7 jaar
Partner: Shakira

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 08, 2009 5:12 pm

Milow kwam aanlopen.Hij liep de grot in en snelde naar haar toe."Ik ben er"zei hij hij ging bij haar staan en wachte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shakira

Shakira


Aantal berichten : 61
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : belgie

Animal Profiel
Troepleider: Simba, [sub-troepleider]
Leeftijd: 8jaar
Partner: Milow

Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 08, 2009 5:16 pm

Shakira haar wee verdween en ze keek op. Ze was nat in het zweet van de pijn en hijgde lichtjes. Ze voelde iets nats en keek verschrikt op. "Mijn water breekt!" Gilde ze en perstte zo hard als ze kon. Er kwam een klein welpje tevoorschijn , gevolgd door nog eentje en nog eentje. Ze dacht dat ze met de drie klaar waren Er kwam toch nog een klein welpje rollend tevoorschijn. Shakira stond moeizaam op en legde de kleintjes een voor een bij haar. ZEe likte de kleintjes schoon en zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalplace.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sunbreak troepgrot   Sunbreak troepgrot - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sunbreak troepgrot
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Black night troepgrot
» Simba's troep, Sunbreak

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animal Place :: RPG :: Grotten-
Ga naar: