Animal Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Animal Place


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 eindelijk rust.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Hatra

Hatra


Vrouw Aantal berichten : 21
Join date : 03-04-09
Woonplaats : België

Animal Profiel
Troepleider: Geen!
Leeftijd: 2 jaren
Partner: geen

eindelijk rust. Empty
BerichtOnderwerp: eindelijk rust.   eindelijk rust. Icon_minitimeza apr 04, 2009 7:47 am

Hatra galloppeerdde hier ookal.
Ze wou weg van de grote katten en ergens anders heen. Waar het veilig wes.
Ze stopte even en keek om.
Ze hoordde niets.
Ze ging even liggen en keek behoedzaam naar rde omgeving.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nala

Nala


Aantal berichten : 68
Join date : 03-04-09
Woonplaats : dat wil jij wel weten he?

Animal Profiel
Troepleider: Simba (Sunbreak roedel)
Leeftijd: 4 jaar
Partner: zou wel willen

eindelijk rust. Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk rust.   eindelijk rust. Icon_minitimeza apr 04, 2009 9:55 am

Nala kwam voorzichtig uit de struiken gestapt. Ze keek vol bewondering naar het paard. Dat dier had ze nog nooit gezien dus zonde om het aan te vallen. Ze wou haar niet doen gaan schrikken en stapte uit de struiken. "ik ben Nala." zei ze met een vriendelijke stem. "En ik zal je niet opeten, aanvallen of plagen." Ze bekeek Hatra aandachtig en hoopte dat ze zou blijven. "Ik heb nog nooit zo ene dier geizen als jou. Je bent erg mooi." Ze zette zich neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline

Feline


Vrouw Aantal berichten : 53
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

eindelijk rust. Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk rust.   eindelijk rust. Icon_minitimeza apr 04, 2009 9:58 am

Feline kwam met rustige passen aangelopen, en keek naar het paard. Ze had eerder paarden gezien, maar dat was al minstens een jaar terug. Ze bestudeerde het paard aandachtig, en keek naar de hoeven. ''Een paard, dus.'' zei ze rustig, en ze knikte even rustig naar Nala, daarna keek ze weer naar het paard. Ze ging rustig zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nala

Nala


Aantal berichten : 68
Join date : 03-04-09
Woonplaats : dat wil jij wel weten he?

Animal Profiel
Troepleider: Simba (Sunbreak roedel)
Leeftijd: 4 jaar
Partner: zou wel willen

eindelijk rust. Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk rust.   eindelijk rust. Icon_minitimeza apr 04, 2009 10:04 am

Nala keek met een grote glimmach naar Feline. Ze had haar nog nooit gezien en wou wel eens graag kennis maken. "Hey, ik ben Nala." Ze legde zich rustig neer een gaapte. "Heb jij dat" ze moest even denken. "dat paard al eens gezien?" Ze wist nog niet veel dingen. Wat niet echt zo vreemd was als je al heel je leven opgesloten zat in een groot natuurreservaat met alleen katachtigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline

Feline


Vrouw Aantal berichten : 53
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

eindelijk rust. Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk rust.   eindelijk rust. Icon_minitimeza apr 04, 2009 10:08 am

''Nee, ik heb wel paarden gezien, maar deze volgens mij nog nooit.'' zei ze rustig, en ze keek Nala aan, ze knikte eventjes. ''Ik ben Feline.'' zei ze daarna grijnzend, en ze keek daarna weer naar het paard, haar grijze ogen stonden nieuwsgierig. Ze moest denken aan de tijden dat ze nog met haar moeder op paarden jaagde. Ze grijnsde lichtjes, en keek toen weer naar Nala, ze bestudeerde haar eventjes. Leeuw, iets ouder dan mij.. Ziet er niet gemeen uit.. Oke.. dacht ze rustig, haar ogen stonden nog steeds erg kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nala

Nala


Aantal berichten : 68
Join date : 03-04-09
Woonplaats : dat wil jij wel weten he?

Animal Profiel
Troepleider: Simba (Sunbreak roedel)
Leeftijd: 4 jaar
Partner: zou wel willen

eindelijk rust. Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk rust.   eindelijk rust. Icon_minitimeza apr 04, 2009 10:17 am

Nala grijnsde. "Is paard lekker." Grapte ze. Je kon aan haar stem horen dat ze het niet meende. "Sorry." grinnikte ze tegen Hatra. "Ze zijn wel groot. En moet je die voeten zien. Dat is gewoon..." Ze zweeg even. "Fantastish." ze liep voorzichtig naar het paard en bukte wat door haar poten als teken dat ze niemand kwaad ging doen. Ze zette zich vlak voor het paard neer. "Kun je lopen op die dingen?" Ze wees naar de hoeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline

Feline


Vrouw Aantal berichten : 53
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

eindelijk rust. Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk rust.   eindelijk rust. Icon_minitimeza apr 04, 2009 10:20 am

''Paard.. Ik jaagde vroeger op hen, ze smaken.. Vies.'' zei ze toen met een moeilijk gezicht. ''Paarden zijn erg snel, hoewel ik niet op die dingen zou kunnen lopen!'' riep ze toen dom, ze was ooit getrapt door een hoef, en dat kon flink pijn doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nala

Nala


Aantal berichten : 68
Join date : 03-04-09
Woonplaats : dat wil jij wel weten he?

Animal Profiel
Troepleider: Simba (Sunbreak roedel)
Leeftijd: 4 jaar
Partner: zou wel willen

eindelijk rust. Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk rust.   eindelijk rust. Icon_minitimeza apr 04, 2009 10:26 am

"Ik ook niet." ze rolde zich over haar rug. "Kunnen ze echt zo snel lopen?" Ze dacht even aan de zebra. "jij bent famillie van de zebra niet?" Van zebra's had ze al wel gehoord. Ze leken een beetje op paarden alleen ze hadden strepen en geen vlekken. "Hebben alle paarden vlekken?" Ze was nieuwschierig geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hatra

Hatra


Vrouw Aantal berichten : 21
Join date : 03-04-09
Woonplaats : België

Animal Profiel
Troepleider: Geen!
Leeftijd: 2 jaren
Partner: geen

eindelijk rust. Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk rust.   eindelijk rust. Icon_minitimeza apr 04, 2009 11:47 am

Hatra keek naar Nala en bestudeerdde haar.
"Ik ben Hatra en ja, je kan op hoeven lopen." ZEi ze en keek naar Feline.
"Nee, niet alle paarden hebben vlekken." Zei ze daarna en ze stond op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silva

Silva


Vrouw Aantal berichten : 1
Join date : 04-04-09

Animal Profiel
Troepleider: geenxD
Leeftijd: 6jaartjes
Partner: nog geenxD

eindelijk rust. Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk rust.   eindelijk rust. Icon_minitimeza apr 04, 2009 12:02 pm

Silva rook een ander paard en ging er in een drrafje op af.
Ze zag het paard praten met een leeuw en ze liep een beetje dichterbij.
"Hallo?" Vroeg ze behoedzaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





eindelijk rust. Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk rust.   eindelijk rust. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
eindelijk rust.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» eindelijk rust. .... .

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animal Place :: RPG :: Rotsen-
Ga naar: