Animal Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Animal Place


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Zoeken naar cry

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mean

Mean


Man Aantal berichten : 6
Join date : 06-04-09

Animal Profiel
Troepleider:
Leeftijd: 5 jaar
Partner:

Zoeken naar cry Empty
BerichtOnderwerp: Zoeken naar cry   Zoeken naar cry Icon_minitimema apr 06, 2009 1:26 pm

Mean was nieuw hij liep rond in het schaduw bos.Hij hoorde thuis in de schaduwen.Hij brulde een keer luidkeels.Hij keek soms op maar liep dan door.Hij zuchte want hij was op zoek naar iemand die zich cry noemde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Zoeken naar cry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken naar cry   Zoeken naar cry Icon_minitimema apr 06, 2009 1:39 pm

Cry had een brul gehoor. ze liep er op af en zag nog een zwarte panter. "wie ben jij?" vroeg ze kil. haar ogen gaven net licht. ze liep wat dichter en kraste ongeduldig met haar nagels in het zand. "en wat doe je hier?" voegde ze er droogjes aan toe. ze ging zitten en sloeg haar zwarte staart om haar poten
Terug naar boven Ga naar beneden
Mean

Mean


Man Aantal berichten : 6
Join date : 06-04-09

Animal Profiel
Troepleider:
Leeftijd: 5 jaar
Partner:

Zoeken naar cry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken naar cry   Zoeken naar cry Icon_minitimema apr 06, 2009 1:40 pm

"Ik ben Mean en ik was opzoek naar je"zei hij duister.Zijn ogen staarden naar de kille bomen achter haar.Je zag een woede in zijn ogen,een haat maar niet tegenover haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Zoeken naar cry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken naar cry   Zoeken naar cry Icon_minitimema apr 06, 2009 1:46 pm

Cry keek in de ogen van Mean. "en waarom dan" vroeg ze even kil als normaal. een vogel vloog voorbij en verdween langzaam in de wolken. geen enkel groen plantje groeide in dit bos. Cry vond het hier altijd prachtig. als kind was ze ook hier opgegroeid
Terug naar boven Ga naar beneden
Mean

Mean


Man Aantal berichten : 6
Join date : 06-04-09

Animal Profiel
Troepleider:
Leeftijd: 5 jaar
Partner:

Zoeken naar cry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken naar cry   Zoeken naar cry Icon_minitimema apr 06, 2009 1:48 pm

"Ik had veel van je gehoord en wou zien of dat waar was"zei hij met respect.Hij keek haar aan en rook pure slechtheid.Ze was een leider volgens hem van een slechte groep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Zoeken naar cry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken naar cry   Zoeken naar cry Icon_minitimema apr 06, 2009 1:52 pm

Cry grijnsde vals. "wat hoor je dan allemaal over mij?" vroeg ze gevoelloos. een koude bries suisde langs. haar vacht glom prachtig door het beetje lich dat er in het bos was. ze stond terug op en keek Mean dreigend aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Mean

Mean


Man Aantal berichten : 6
Join date : 06-04-09

Animal Profiel
Troepleider:
Leeftijd: 5 jaar
Partner:

Zoeken naar cry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken naar cry   Zoeken naar cry Icon_minitimema apr 06, 2009 1:54 pm

"Nou dat je hier een gevreesd dier bent en ook een krachtige leider"zei hij.Hij keek haar aan en zelf stond hij ook op.Hij leek haar wel een goede leidr en hij was wel een goed lid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Zoeken naar cry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken naar cry   Zoeken naar cry Icon_minitimema apr 06, 2009 1:58 pm

Cry grijnsde weer. "ja dat is allemaal waar" zei ze. ze liep een cirkel rond Mean. ze bekeek hem goed en ging dan terug zitten. ze likte aan haar wondde op haar poot, maar bleef Mean giftig aankijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Mean

Mean


Man Aantal berichten : 6
Join date : 06-04-09

Animal Profiel
Troepleider:
Leeftijd: 5 jaar
Partner:

Zoeken naar cry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken naar cry   Zoeken naar cry Icon_minitimema apr 06, 2009 2:01 pm

"Nou dan klopt het maar als je nog iets te zeggen hebt doe het nu want ik ebn weg zo"zei hij.Hij keek haar emotieloos aan en keek dan naar de bomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Zoeken naar cry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken naar cry   Zoeken naar cry Icon_minitimema apr 06, 2009 2:05 pm

Cry zuchtte en rolde met haar ogen. ze stond op en draaide zich om. "dag" zei ze kil en verdween langzaam in de mist. nog even keek ze achterom, daardoor zag je alleen maar haar ogen. toen verdween ze in de dikke mist
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zoeken naar cry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken naar cry   Zoeken naar cry Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zoeken naar cry
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» zoeken naar cry en viva

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animal Place :: RPG :: Schaduw bos-
Ga naar: