Animal Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Animal Place


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Shadow

Shadow


Vrouw Aantal berichten : 14
Join date : 04-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Niemand mag mij leiden.
Leeftijd: 6 jaar
Partner: No one.

Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler) Empty
BerichtOnderwerp: Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler)   Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler) Icon_minitimema apr 20, 2009 3:51 pm

Spoiler:

Shadow dwaalde langs het meer, ze riep Yue.. Ze moest dat veulen hebben.. Het was haar prooi..

(ALLEEN IK, YUE EN FELINE.)


Laatst aangepast door Shadow op ma apr 20, 2009 3:57 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline

Feline


Vrouw Aantal berichten : 53
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler)   Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler) Icon_minitimema apr 20, 2009 3:55 pm

Feline was de bosjes in gekropen, de wind stond gunstig voor haar.. Ze was nu niet zichtbaar, en niet ruikbaar door Shadow.. Wat zou Shadow willen van dat veulen.. vroeg ze zich af, en ze keek Shadow wantrouwig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yue

Yue


Vrouw Aantal berichten : 15
Join date : 04-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rotterdam

Animal Profiel
Troepleider: nog niet...
Leeftijd: 2 maanden
Partner: nee

Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler)   Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler) Icon_minitimema apr 20, 2009 4:05 pm

Yue kwam wantrouwig aan lopen. Ze had iemand gehoord, die haar naam riep, maar het leek op Shadow en waarvoor zou die haar nu nodig hebben. Yue was niet echt goed in sluipen, maar ze deed haar best. Van achter kwam ze aan lopen. Ze zag Shadows zwarte rug en bukte gauw in de bosjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


Vrouw Aantal berichten : 14
Join date : 04-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Niemand mag mij leiden.
Leeftijd: 6 jaar
Partner: No one.

Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler)   Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler) Icon_minitimema apr 20, 2009 4:06 pm

Shadow sloeg haar, voor ze de bosjes in kon gaan, weer op de grond. ''Eindelijk, heb ik mijn prooi..'' zei ze vals, en ze grijnsde breed, ze pakte het veulen beet. ''Jij gaat met mij me..'' zei ze toen nog valser.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline

Feline


Vrouw Aantal berichten : 53
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler)   Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler) Icon_minitimema apr 20, 2009 4:08 pm

''Wat..?'' mompelde Feline, en ze keek naar hoe Shadow het veulen beet hield. Ze sprong de bosjes uit. ''Shadow, shadow..'' zei ze vals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


Vrouw Aantal berichten : 14
Join date : 04-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Niemand mag mij leiden.
Leeftijd: 6 jaar
Partner: No one.

Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler)   Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler) Icon_minitimema apr 20, 2009 4:09 pm

''Feline!'' snauwde Shadow, er was geen andere Cheetah met grijze ogen.. ''Wat moet je, grijsoog!?"'
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline

Feline


Vrouw Aantal berichten : 53
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler)   Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler) Icon_minitimema apr 20, 2009 4:19 pm

''Dat veulen.'' gromde ze, en ze sprong op Shadow, ze beet haar in haar nek, maar haar vacht was te dik. Toen besloot ze maar in haar oor te bijten, en ze beet door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


Vrouw Aantal berichten : 14
Join date : 04-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Niemand mag mij leiden.
Leeftijd: 6 jaar
Partner: No one.

Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler)   Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler) Icon_minitimema apr 20, 2009 4:20 pm

Shadow sloeg Feline van zich af, en haalde enorm uit. ''Houd je bek, grijsoog.'' snauwde ze. ''Jij kan niet op tegen mij, en mijn vacht.'' zei ze lachend, en ze pakte Yue weer, die ze had laten vallen. Ze rende snel weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline

Feline


Vrouw Aantal berichten : 53
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler)   Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler) Icon_minitimema apr 20, 2009 4:25 pm

Vals keek Feline haar na, ze gromde.. Ze sprintte gauw naar de roedelgrot, hopend dat er iemand zou helpen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler)   Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animal Place :: RPG :: Meer-
Ga naar: