Animal Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Animal Place


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 dorst lessen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Yue

Yue


Vrouw Aantal berichten : 15
Join date : 04-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rotterdam

Animal Profiel
Troepleider: nog niet...
Leeftijd: 2 maanden
Partner: nee

dorst lessen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dorst lessen   dorst lessen - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07, 2009 4:54 pm

Yue keek nog steeds een beetje onzeker, maar voelde zich nu wel veilig. Zeker met Storm en Feline in de buurt. Ze keek naar Darwin, die had wel gezegd dat hij haar niet als prooi zag, maar of hij dat echt meende... Dat wist ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline

Feline


Vrouw Aantal berichten : 53
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

dorst lessen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dorst lessen   dorst lessen - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07, 2009 7:26 pm

Feline keek naar het veulen, die al een lange tijd niks had gezegt, en toen naar storm, die ook erg stil was.. Ze zuchtte, en keek Darwin aan. ''Waarom moet je naar Simba toe, dan?'' vroeg ze droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darwin

Darwin


Man Aantal berichten : 52
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Naast de buren

Animal Profiel
Troepleider: Simba ( Sunbreak )
Leeftijd: 3,1
Partner: -

dorst lessen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dorst lessen   dorst lessen - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07, 2009 7:44 pm

'IK wil in zijn groep, het schijnt een hechte groep te zijn en ik ben daar wel aan toen', zei Darwin rustig. Hij wist dat het veulen aan hem tweiffelde, terrecht ook. Hij stond op en liep langzaam om het veulen.
Toen hij bij de rand van het meer was nam hij een slok water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline

Feline


Vrouw Aantal berichten : 53
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

dorst lessen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dorst lessen   dorst lessen - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07, 2009 7:47 pm

''Ik zit toevallig bij hem in de roedel, en het klopt. De roedel van Simba is één familie.'' zei ze rustig, en ze keek hem aan. ''Als je wilt, ga je naar de grot. Simba is erg vriendelijk, en accepteert volgens mij de meeste leden wel.'' zei ze, en ze knikte naar Yue, als teken dat ze hem kon vertrouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darwin

Darwin


Man Aantal berichten : 52
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Naast de buren

Animal Profiel
Troepleider: Simba ( Sunbreak )
Leeftijd: 3,1
Partner: -

dorst lessen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dorst lessen   dorst lessen - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07, 2009 7:57 pm

Toen Darwin genoeg gedronken had knikte hij naar Feline. 'Oke bedankt'. Hij strekte zijn voorpoten en keek glimlachend naar de veulen.
'Ik zie je nog wel', zei hij tegen Feline en toen liep hij weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline

Feline


Vrouw Aantal berichten : 53
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

dorst lessen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dorst lessen   dorst lessen - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07, 2009 8:03 pm

Feline knikte, ''Dag.'' zei ze nog, en ook zij stond op. ''Ik ga weer, dag!'' zei ze, en ze sprintte weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yue

Yue


Vrouw Aantal berichten : 15
Join date : 04-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rotterdam

Animal Profiel
Troepleider: nog niet...
Leeftijd: 2 maanden
Partner: nee

dorst lessen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dorst lessen   dorst lessen - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07, 2009 8:09 pm

"Doei!!!" riep ze naar Feline. Ze wist niet wie Simba was, maar iedereen had het erover. "Wie is Simba?" vroeg ze aan Storm. Ze wist in ieder geval al dat hij bij een groep hoorde en er waarschijnlijk de leider van was. Ook wist ze dat de groep van Simba net als één grote familie was. Maar over die Simba zelf wist ze eigenlijk niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





dorst lessen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dorst lessen   dorst lessen - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
dorst lessen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animal Place :: RPG :: Meer-
Ga naar: