Animal Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Animal Place


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 zwemmen met de troep

Ga naar beneden 
+2
Darwin
Simba
6 plaatsers
AuteurBericht
Simba
Admin
Simba


Man Aantal berichten : 82
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : belgië

Animal Profiel
Troepleider: ikzelf (Sunbreak )
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitimezo apr 12, 2009 8:35 pm

Simba liep wat rond. hij zocht een leuke activiteit voor de troep. in de verte zag hij een glimmend meer dat in de prachte hete zon lag. zijn ogen glimden van even van geluk. 'dat is het' dacht hij in zichzelf. hij liep er behendig naar toe en stak zijn poot in het water. door de zon was het water al goed opgewarmd. er verscheen een glimlach op zijn gezicht. hij keek om zich heen maar zag niemand. hij liet een luide heldere grom horen naar zijn troepleden. hij keek lachend naar het water en wachtte rustig op de rest
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalplace.actieforum.com
Darwin

Darwin


Man Aantal berichten : 52
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Naast de buren

Animal Profiel
Troepleider: Simba ( Sunbreak )
Leeftijd: 3,1
Partner: -

zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitimezo apr 12, 2009 9:35 pm

Darwin kwma er aan gerend. 'Hoi baas', ze hij grijnzend toen hij voor Simba stond. Hij keek hem aan en toen naar het meer.
'Je gaat me toch niet zeggen dat we gaan zwemmen he'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Simba
Admin
Simba


Man Aantal berichten : 82
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : belgië

Animal Profiel
Troepleider: ikzelf (Sunbreak )
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitimema apr 13, 2009 11:48 am

"waarom niet?" vroeg Simba een beetje dom. hij snapte Darwin even niet. veel trok hij er zich niet van aan. "hoi" zei hij vrolijk. hij keek nog eens grijnzend naar het water. "zulen we?" vroeg hij. hij wachtte niet op een antwoord en sprong met een grote plons in het water. hij lachte en begon rondjes te zwemmen. toen hij zag dat Darwin nog aan de kant stond pletste hij een hele boel water over Darwin. "kom je nog" zei hij tussen het lachen door.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalplace.actieforum.com
Kiara

Kiara


Vrouw Aantal berichten : 20
Join date : 06-04-09

Animal Profiel
Troepleider:
Leeftijd: 3 weken
Partner: /

zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitimema apr 13, 2009 11:53 am

kiara kwam aangelopen. ze kende niemand hier buiten simba. ze ging zitten. piepend met haar oren plat. ze wist niet goed wat ze moest doen en hoe. ze vond zwemmen best eng. ze probeerde te glimlachen maar dat lukte totaal niet. zuchtend keek ze rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crawl

Crawl


Man Aantal berichten : 77
Join date : 03-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak(Simba)
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Rayna ik bel de politie voor diefstal want je stal mijn hart

zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitimema apr 13, 2009 1:01 pm

Crawl kwam aangerend en stopte ineens voor hun en zei 'Hallo chef zeg me niet tot we gaan zwemmen.' en Crawl's ogen begoognen te glinsteren want toen hij nog bij zjn ouders woonde moesten ze wel zwemmen omdat hun hol op een eiland lag dat in een meer lag dat ondiep was maar diep genoeg om te kunnen zwemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darwin

Darwin


Man Aantal berichten : 52
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Naast de buren

Animal Profiel
Troepleider: Simba ( Sunbreak )
Leeftijd: 3,1
Partner: -

zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitimema apr 13, 2009 2:33 pm

Darwin gromde toen hij hij plens water over zich kreeg. Hij was een landkat geen waterkat. Cheetahs zwemmen niet. Hij keek toen naar het welpje naast hem. Hij gokte dat ze ongeveer 3 a 4 weken moest zijn.
'Ik zal me even voorstellen, ik ben Darwin', zei hij op zijn allervriendelijkste en allerliefste toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crawl

Crawl


Man Aantal berichten : 77
Join date : 03-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak(Simba)
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Rayna ik bel de politie voor diefstal want je stal mijn hart

zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitimedi apr 14, 2009 2:30 pm

Crawl keek naar het kleine welpje en zei 'Hallo grote meid wat is jouw naam de mijne is Crawl.' en Crawl ging dicht bij haar liggen om haar beter te kunnen bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Simba
Admin
Simba


Man Aantal berichten : 82
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : belgië

Animal Profiel
Troepleider: ikzelf (Sunbreak )
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitimewo apr 15, 2009 1:32 pm

Simba gaf kiara een lik. "hey meisje" zei hij lief. hij grijnsde naar Crawl en Darwin en gooide nog een grote plets water over de twee. hij dook onder en kwam terug boven met een grote vis. "iemand een stukje?" vroeg hij vriendelijk. zelf nam hij een klein stukje en zwom nog wat. "kom er toch in" zei hij uitnodigend tegen hen. "het water is heerlijk"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalplace.actieforum.com
Crawl

Crawl


Man Aantal berichten : 77
Join date : 03-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak(Simba)
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Rayna ik bel de politie voor diefstal want je stal mijn hart

zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitimewo apr 15, 2009 2:16 pm

'Eindelijk we mogen der in!' riep Crawl en hij sprong er van een hoge rots in plat op zijn buik "PLAFSH"hij lag er plat in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara

Kiara


Vrouw Aantal berichten : 20
Join date : 06-04-09

Animal Profiel
Troepleider:
Leeftijd: 3 weken
Partner: /

zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitimewo apr 15, 2009 2:25 pm

kiara kreeg water op haar, ze keek er dom naar en grijnzde. Ze sprong in het watre en zwom wat, maar zwemmen was het niet echt want dat lukte niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crawl

Crawl


Man Aantal berichten : 77
Join date : 03-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak(Simba)
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Rayna ik bel de politie voor diefstal want je stal mijn hart

zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitimewo apr 15, 2009 2:31 pm

rawl zag dat Kiara wat moeite had met zwemmen en doook onder en kwam onder haar weer boven en zei'Pak men staart maar dan trek ik je door het water en hoef je allen maar wat te trappelen om te leren zwemmen.' en hij deed dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rayna

Rayna


Vrouw Aantal berichten : 45
Join date : 05-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak {Simba}
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Crawl my light in the darkness

zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitimewo apr 15, 2009 2:34 pm

Rayna zat in de struiken verscholen. haar ogen flikkerden in de felle zon. ze kende niemand alleen Crawl. omdat ze heel nieuwschierig was liep ze er op af. "hoi" zei ze een beetje verlegen. ze keek naar Crawl die in het water zat. "mag ik ook mee zwemmen" vroeg ze hoopvol en ging iedereen een voor een af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara

Kiara


Vrouw Aantal berichten : 20
Join date : 06-04-09

Animal Profiel
Troepleider:
Leeftijd: 3 weken
Partner: /

zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitimewo apr 15, 2009 2:37 pm

"oeh" zei kiara nieuwsgierig. Ze pakte zijn staart beet, en trappelde hard met haar poten. Het hielp niet veel maar het was best leuk. Ze wou hoi zeggen tegen rayna maar dat deed ze niet anders ging ze onder water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crawl

Crawl


Man Aantal berichten : 77
Join date : 03-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak(Simba)
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Rayna ik bel de politie voor diefstal want je stal mijn hart

zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitimewo apr 15, 2009 2:40 pm

'Jaaa van mij mag dat zeker.'zei hij tegen haar terwijl zijn ogen fonkelde van geluk toen hij haar zag en hij ging naar haar toe en fluisterde in haar oor nu kunne we met Simba bespreken of jij bij de troep mag en kom er lekker bij.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline

Feline


Vrouw Aantal berichten : 53
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitimewo apr 15, 2009 2:52 pm

Feline kwam aan wandelen, en grijnsde breed. Ze ging aan de kant liggen. ''Hallo.'' zei ze toen, de grijns verdween nog niet van haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rayna

Rayna


Vrouw Aantal berichten : 45
Join date : 05-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak {Simba}
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Crawl my light in the darkness

zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitimewo apr 15, 2009 2:53 pm

Rayna knikte en sprong met een plons in het water. ze gaf Crawl vlug een lik en keek naar Simba. "euh..." begon ze moeilijk "zou ik in jou troep mogen" vroeg ze dan maar snel. ze keek naar het water en zag wazig haar spiegelbeeld. daarna keek ze naar de cheeta en de welp. "wie zijn dat?" vroeg ze lief aan Crawl.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline

Feline


Vrouw Aantal berichten : 53
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitimewo apr 15, 2009 2:55 pm

Feline keek naar Rayna. ''Hallo, ik ben Feline.'' zei ze rustig, en ze keek naar haar spiegelbeeld in het water.. Haar ogen waren nog steeds grijs, en dat zou waarschijnlijk niet meer veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crawl

Crawl


Man Aantal berichten : 77
Join date : 03-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak(Simba)
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Rayna ik bel de politie voor diefstal want je stal mijn hart

zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitimewo apr 15, 2009 2:59 pm

'Net zoals je gehoord van haar hebt heet de cheeta Feline en onze grote meid hier heet Kiara.' zei Crawl tegen haar en gaf haar een snelle lik.
'Eehm Ghef mijn partner zou graag in de troep mogen en ik gu het haar want ze is snel sterk en een verschrikkelijk goede springer dus ze zou een geode jager of wachter net als ik kunne zijn dus mag ze erin?' vroeg hij aan Simba.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rayna

Rayna


Vrouw Aantal berichten : 45
Join date : 05-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak {Simba}
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Crawl my light in the darkness

zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitimewo apr 15, 2009 3:05 pm

Rayna keek met grote ogen naar Simba. ze wou het zo graag. maar waarom zou hij haar nou toe laten? ze had altijd gedacht dat ze nergens thuishoorde maar door Crawl was dit al sterk veranderd. ze zuchtte even. "het hoeft niet hoor" zei ze stil
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline

Feline


Vrouw Aantal berichten : 53
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitimewo apr 15, 2009 3:08 pm

''Simba is niet erg kieskeurig, je moet alleen niet al te zenuwachtig zijn.'' zei Feline grijnzend, en ze sloot haar ogen, wachtend op wat Simba zou zeggen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crawl

Crawl


Man Aantal berichten : 77
Join date : 03-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Animal Profiel
Troepleider: Sunbreak(Simba)
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: Rayna ik bel de politie voor diefstal want je stal mijn hart

zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitimewo apr 15, 2009 3:09 pm

'Nee nee het hoeft wel want jij bent mijn partner en ik doe alles voor jouw en tussen haakjes neem dat niet te letterlijk maar wel veel. dus als jij niet word toe gelaten dan stap ik eruit om een troep met jouw te begginnen maar allen als je niet word toe gelaten.'zei hij tegen haar en ging teggen haar aan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara

Kiara


Vrouw Aantal berichten : 20
Join date : 06-04-09

Animal Profiel
Troepleider:
Leeftijd: 3 weken
Partner: /

zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitimedo apr 16, 2009 12:42 pm

kiara sprong op simba's rug. "Zwem pappie zwem"riep ze dom uit. Ze liep rustig verder op simba's rug naar zijnhoofd. ze lachet even en verloor haar evenwicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline

Feline


Vrouw Aantal berichten : 53
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitimedo apr 16, 2009 5:12 pm

Feline hield haar hoofd hoog, toen ze er wat spetters tegen aan kreeg, ze stond op, en keek grijnzend naar het water. Plots haalde ze haar klauw er door heen, ze had een vis gevangen. Ze grijnsde, en ging liggen. Ze begon er rustig van te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





zwemmen met de troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwemmen met de troep   zwemmen met de troep Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
zwemmen met de troep
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cry's troep
» Troep aanvragen
» Simba's troep, Sunbreak
» Black Rose troep
» Training Black Rose troep

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animal Place :: RPG :: Meer-
Ga naar: